zondag 25 april 2010

Dag 3 met de iPad...







Was de eerste dag met de iPad nog een dag van laten zien en uitproberen. Gisteren tientallen apps uit de App Store gedownload en uitgeprobeerd. De meesten ook weer meteen verwijderd. Toen ik gisteren mijn eerste
blog wilde schrijven vanaf de iPad kwam ik de eerste beperking tegen...de editor op de pagina van Blogger kan ik niet gebruiken op de iPad. Maar vanochtend heb ik de betaalde app BlogPress gevonden waarop ik nu tik.

Omdat mijn VS iTunes account nog maar $0,26 bevatte moest ik op zoek om saldo aan te zuiveren. De oude methode om iTunes gift cards via eBay te kopen is afgesneden door eBay. Ralf in Texas wilde ik niet alweer lastig vallen om apps als gift te versturen, dus daarom gebruik gemaakt van een Nederlandse site waar je iTunes gift cards kunt kopen in verschillende coupures. Voor een $25 gift card betaal je, als je via iDeal betaald €25,99. Na het betalen krijg je meteen de krascode die je kunt inwisselen op je VS account. Binnen 5 minuten was mijn saldo voldoende voor aankopen. De eerste aankoop was Magic Piano van Smule, daarna meteen een race game gekocht. RealRacingHD is echt geweldig mooi gemaakt en geeft een goede indruk wat op de iPad mogelijk is als gaming platform.

Ook de eerste test van AirVideo is perfect verlopen. Gisteren op visite gebruik kunnen maken van mijn gehele filmbibliotheek via internet. Het duurde iets langer voordat de streaming begon, maar toen ie liep geen enkele hickup. Mijn keuze voor de 16Gb versie wordt weer eens bewaarheid. Zodra ik mijn iPhone op 4.0 kan jailbreaken gaat MyWi er op en dan kan ik de iPhone en 3G als modem gebruiken.

- Posted using BlogPress from my iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten