vrijdag 10 september 2010

iWatch voor $20? plus €159,- voor iPod Nano...

Als Apple een vierkante iPod Nano uitbrengt die ook nog eens een klokfunctie heeft zijn er al snel mensen die de Nano als horloge willen gaan gebruiken.Logisch toch...? Er onstaat een nieuwe hype en een industrie er omheen.

Nu zijn er al een aantal leveranciers van horlogebandjes die hier wel brood in zien. Je neemt overtollige voorraad, knipt er een stukje uit voor de clip en vraagt er dan $20 voor...succes gegarandeerd? Ik denk het wel, gezien het feit dat de website waar het bandje wordt aangeboden al geruime tijd plat ligt.

Nog een andere aanbieder verkoopt nylon bandjes voor $17 in meerdere kleuren...Ook niet echt mijn smaak.
Het idee kwam bij mij ook meteen op, daar schreef ik hier al eerder over. Toch wil ik eerst de Nano zien en voelen voordat ik die stap zet. Op de eerste plaats vind ik de wijzerplaat die standaard op de Nano zit niet echt de wow factor hebben van een horloge. Ik wil screens kunnen kiezen.

Op de tweede plaats wacht ik toch even totdat er een fatsoenlijk bandje komt die ook het hele ontwerp en concept recht doet. Reken er maar op dat dat niet lang duurt voordat de grote spelers er zich mee gaan bemoeien, wellicht Apple zelf ook...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten