donderdag 9 september 2010

Apple patent: notebook met IPS display en touch

Het kon natuurlijk niet uitblijven, Macbooks die een touchscreen krijgen. Apple heeft een nieuw patent hierop aangevraagd in combinatie met een IPS scherm. Op zich is dat vreemd...al in de tijd van de tabletpc waren er al PC's waarvan het scherm niet gedraaid kon worden in tabletstand, maar die wel de tabletfuncties hadden van een tabletpc.

Ik heb destijds goedkoop zo'n PC met Spaans toetsenbord gekocht, maar eerlijk gezegd werkt dat absoluut niet. Wat Apple hier mee denkt te bereiken is mij daarom een raadsel, het toetsenbord blijft in de weg zitten. Als je het scherm niet plat kunt leggen of losmaken kansloos volgens mij. Maar wie ben ik...

- Geschreven met BlogPress op mijn iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten