woensdag 6 oktober 2010

Mercedes stapt ook in iPad integratie af fabriek

Als je zou denken dat BMW de enige autofabrikant is die zich stort op de iPad integratie in hun modellen heb me het mis...Nu heeft ook Mercedes aangekondigd af fabriek de mogelijkheid te bieden voor iPad houders in de hoofdsteunen.


We hadden van Mercedes toch meer stijl verwacht, maar ook hun iPad steunen zijn net als bij BMW niet het toonbeeld van design. Sterker nog, ze zien er verdacht identiek uit en zijn niet meer dan aangepaste monitorsteunen.

Ergonomisch gezien een drama...probeer maar eens in een rijdende auto met gestrekte arm een touchscreen te bedienen en je zult begrijpen wat ik bedoel. Ik zou ook niet graag bij een crash mijn hoofd in een iPad scherm afgedrukt willen zien, los van het aantal NCAP sterren dat het scherm scoort.

Over een prijs is nog niets bekend, maar deze zal niet zo schokkend zijn als de optie in de Brabus iBusiness S Class optie van een 64GB iPad op elke achterste zitplaats met keyboard, magic mouse en Mac Mini als mediacenter...



- Geschreven met BlogPress op mijn iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten