donderdag 26 augustus 2010

Heb ik weer: Twitteraccount suspended...

Vanavond kwam ik op Twitter een bericht tegen hoe je Twitter kunt gebruiken om mensen met dezelfde interesses te te volgen. Blastfollow.com maakt dit mogelijk. Mooi dacht ik en startte een zoektocht op hashtag iPad. Vond 229 Tweeps en deze werden automatisch toegevoegd.

Daarna hetzelfde gedaan met #gadget en #macosx. Een paar honderd gebruikers toegevoegd als followers en net toen ik het koren van het kaf wilde gaan scheiden kom ik niet meer in mijn account. Tegelijkertijd ontvang ik een mail van Twitter dat mijn account suspended is voor minimaal een week wegens agressief volgen!

In mijn account zijn al mijn volgers en de tweeps die ik volg allemaal weg...Ik gereageerd op de mail door een supportmelding aan te maken en nu ben ik in afwachting van de beslissing van Twitter...dus voorlopig geen doormelding van nieuwe blogs.

Wordt vervolgd...

- Geschreven met BlogPress op mijn iPad

Geen opmerkingen:

Een reactie posten